onsdag 27 maj 2009

Ingen hit?

Man undrar ju..... hur förvirrad man är, när man får tänka efter ordentligt innan man kommer på vad man gjort sen sist. Jag fick ta hjälp av maken för att komma på det. Han sa: inte mycket.
Nej då var det väl inte så konstigt att man inte kom på det.
Jag måste helt allvarligt söka hjälp. Det är väl ingen hit när man får fråga maken vad man gjort, när man inte gjort nåt!

Fast sen kom jag på att jag var en sväng på Radio Kristianstad tillsammans med Fredrik Ekdala.
Vi var i ett program där vi skulle "hita" eller "shita". Det var en hit faktiskt! Riktigt trevligt med Helen Persson hade vi. Vi passade på att gör lite reklam för musikalen Cabaré som vi båda ska vara med i. Man får inte vara dum.........

Igår kväll besökte vi Häck, där Pontus Enhörning, Fritte Fritsson, Fredrik Ekdala och Mats Andersson uppträdde. En hit igen!

Annars är det ganska lugnt nu, för lugnt. Jag är inte van vid det, det är ingen hit för mig.
Men samtidigt vet jag ju att jag behöver lugn nu........ Herregud vad förvirrad jag är..

Det här var ingen hit. Lika bra jag slutar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar